Szanowni Państwo,

Elektroniczna baza sylabusów jest pierwszym narzędziem usprawniającym procesy dydaktyczne, opracowanym przez Centrum Kultury Jakości Kształcenia we współpracy z Centrum Informatycznym. Będziemy to narzędzie rozwijać, dlatego prosimy o zgłaszanie wszelkich sugestii oraz propozycji doskonalenia tego narzędzia na nasz adres mailowy: RD-K@umw.edu.pl 

Zachęcamy do zapoznania się z INSTRUKCJĄ, która wyjaśnia zasady działania Elektronicznej Bazy Sylabusów. 

Poniżej zamieszczamy najczęściej powtarzające się pytania i odpowiedzi na nie. Baza pytań i odpowiedzi będzie na bieżąco aktualizowana.

FAQ - Elektroniczna baza sylabusów

1. Co zrobić jeśli dodałem/-łam do Elektronicznej bazy sylabusów nieprawidłowy plik?

Kompetencje do usuwania sylabusów z bazy posiadają dziekanaty. Rekomendujemy skontaktowanie się z właściwym Dziekanatem w celu poinformowania o dodaniu nieprawidłowego sylabusa i prośbą o usunięcie go z bazy podając nazwę przedmiotu i dzień oraz godzinę dodania sylabusa do bazy.

2. W jaki sposób oznaczyć cykle kształcenia w sylabusie przygotowywanym dla fakultetu, który może być wybrany przez studentów różnych roczników?

W sylabusie dla fakultetu, który może być wybrany na kilku latach studiów, należy określić zakres cykli, których fakultet dotyczy, tzn. pierwszy cykl - ostatni cykl, np.  jeżeli dany fakultet mogą wybrać studneci na 1,2,3 i 4 roku, to oznaczając cykl kształcenia wpisujemy "Cykl kształcenia: 2019/2020 - 2022/2023"