Nowa struktura Uczelni

Od 1 sierpnia 2021 uczelnia pracować będzie w nowej strukturze organizacyjnej.  Zmiany dotyczą obszaru administracji. Na jej czele stanie dyrektor generalny wspierany przez zastępcę ds. organizacyjnych oraz zastępcę ds. finansowych.

Kwestor UMW włączona zostaje w pion zastępcy dyrektora ds. finansowych. 1 sierpnia 2021 zlikwidowane zostają stanowiska: kanclerza oraz jego zastępców a także zastępców kwestora. Każda z osób pracujących do tej pory na tych stanowiskach otrzymała propozycję dalszej pracy dla uczelni. 

Nowością w strukturze jest także Dział ds. Współpracy z Podmiotami Zewnętrznymi podległy bezpośrednio rektorowi. Głównym zadaniem nowo powołanego działu jest wsparcie władz Uczelni w kontekście planowanych inwestycji w budowaniu trwałych relacji biznesowych oraz bieżąca współpraca z podmiotami gospodarczymi i władzami samorządowymi a także pozyskiwanie środków finansowych wspierających działalność badawczą oraz rozwój UMW.
 
Struktura organizacyjna – schemat - link do zarządzenia.
 
W związku ze zmianami w strukturze organizacyjnej administracji Uczelni z dniem 1 sierpnia br. zostanie utworzone Biuro Dyrektora Generalnego, do którego należą zlikwidowane Biuro Kanclerza oraz Biuro Kwestora. Biuro Dyrektora Generalnego otrzymuje nowy adres mailowy  dg@umed.wroc.pl.
 
Wszelką  korespondencję mailową kierowaną do tej pory na adresy: biurokwestora@umed.wroc.pl, biurokanclerza@umed.wroc.pl od 1 sierpnia należy przesyłać na nowy adres mailowy dg@umed.wroc.pl.