W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną dopuszczona została zmiana trybu pracy administracji naszej uczelni. Decyzje w tej sprawie - po uzgodnieniu ze swoimi przełożonymi podejmują kierownicy jednostek.
Za właściwie funkcjonowanie jednostek - w tym realizację zadań i możliwość kontaktu odpowiadają ich kierownicy.
Poniżej znajdziecie Państwo informację o zmienionych zasadach pracy:
Sekcja Utrzymania Infrastruktury Technicznej w Campusie Pasteura nie działa do 06.11.2020r. włącznie.
Sprawy, które mogą chwilę poczekać proszę zamieszczać w systemie E-potrzeby w zakładce Działu Serwisu Technicznego Campus Pasteura.
W sprawach pilnych proszę kontaktować się z Działem Serwisu Technicznego.
Dział Spraw Pracowniczych przechodzi na elektroniczną formę obsługi pracowników.
W związku z powyższym, wszelkie zapytania i sprawy należy kierować drogą mejlową, zarówno na adres kadry@umed.wroc.pl, hr@umed.wroc.pl jak i na adresy imienne pracowników DSP. Korespondencję w formie papierowej należy kierować do Kancelarii Ogólnej, dyżurny pracownik działu raz dziennie będzie odbierał korespondencję, a następnie informować zainteresowane osoby o terminie i sposobie odbioru dokumentów. Dokumenty związane ze stosunkiem pracy, to jest wnioski o nabór i zatrudnienie, umowy o pracę, porozumienia zmieniające, oświadczenia itd będą przesyłane e-mailem. Po ich wypełnieniu, należy je odesłać od również mejlem (skany, zdjęcia).
Dokumenty dot. spraw socjalnych (wnioski) prosimy przesyłać na adres socjalny@umed.wroc.pl lub złożyć w Kancelarii Ogólnej.
W sprawach bardzo pilnych prosimy kontaktować się telefonicznie:
• Obsługa nauczycieli akademickich
mgr Paulina Citowicz
tel.: 71 784 13 23
e-mail: paulina.citowicz@umed.wroc.pl
mgr Joanna Kocuła
tel.: 71 784 17 02
e-mail: joanna.kocula@umed.wroc.pl
mgr Elżbieta Kurowska
tel.: 71 784 17 00
e-mail: elzbieta.kurowska@umed.wroc.pl
• Obsługa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
mgr Anna Duła
tel.: 71 784 10 36
e-mail: anna.dula@umed.wroc.pl
mgr Anna Mielczarek
tel. 71 784 10 38
e-mail: a.mielczarek@umed.wroc.pl
mgr inż. Magdalena Trzemżalska
tel.: 71 784 00 15
e-mail: magdalena.trzemzalska@umed.wroc.pl
• Dyscyplina pracy, sprawy emerytalno-rentowe
lic. Marta Strzelecka
tel.: 71 784 10 39
e-mail: marta.strzelecka@umed.wroc.pl
Elżbieta Kuriata
tel.: 71 784 10 35
e-mail: elzbieta.kuriata@umed.wroc.pl
• Stanowisko ds. socjalnych
mgr Małgorzata Bartusiak
tel.: 71 784 13 28
e-mail: malgorzata.bartusiak@umed.wroc.pl
• Zespół ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
mgr Katarzyna Rygiel
tel.: 71 784 17 75
e-mail: katarzyna.rygiel@umed.wroc.pl
mgr Magdalena Iwanina
tel.: 71 784 17 75, 71 784 16 88
magdalena.iwanina@umed.wroc.pl
mgr Joanna Ciapała
tel.: 71 784 17 75, 71 784 16 88
joanna.ciapala@umed.wroc.pl
• Dyrektor ds. Pracowniczych
mgr Dorota Płuciennik
+48 609 614 265
e-mail: dorota.pluciennik@umed.wroc.pl
• Zastępca Dyrektora ds. Pracowniczych
mgr Joanna Zawadzka tel.:
71 784 10 34
e-mail: joanna.zawadzka@umed.wroc.pl
Dział ds. Systemu POL-on, w tym Zespół Koordynatorów Dyscyplin Naukowych pracuje zdalnie.
Proces ewaluacji jakości działalności naukowej w 2021 - ewaluacja@umed.wroc.pl. Praca bieżąca sprawozdawców UMW w systemie POL-on: zapytania o funkcjonalności, wnioski w zakresie uprawnień, harmonogram wdrożenia POL-on 2.0 a także pliki importowe w zakresie Wykazu studentów prosimy kierować na rnp@umed.wroc.pl. Wszystkie telefony stacjonarne nadal odbieramy - zapraszamy do kontaktu.
Dział Współpracy Międzynarodowej przeszedł w tryb pracy hybrydowej.
Zachęcamy do przesyłania dokumentacji w formie elektronicznej. W razie konieczności dostarczenia dokumentów fizycznie, prosimy o złożenie ich w Kancelarii Ogólnej. Pracownik pełniący dyżur odbierze je i przekaże odpowiednim adresatom.
Dyżury odbywają się w poniedziałki, wtorki i czwartki. W te, jak i w pozostałe dni tygodnia nasi pracownicy pozostają dostępni do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów i e-mailami.
Dział Nadzoru Inwestycji i Remontów przechodzi na częściowo zdalny system pracy.
W związku z powyższym, wszelkie zapytania i sprawy należy kierować drogą mailową na adresy imienne pracowników Działu lub zgłaszać potrzeby remontowe przez system e-potrzeby.
Jeśli chcieliby Państwo żeby któryś z pracowników skontaktował się z Państwem telefonicznie prosimy o zawarcie takiej prośby w wiadomości, również jeśli niezbędne będzie spotkanie to będzie ustalane indywidualnie w dogodnym dla Państwa terminie.
Korespondencję w formie papierowej należy kierować do Kancelarii Ogólnej, dyżurny pracownik działu raz dziennie będzie odbierał korespondencję.
Biuro Rady Dyscypliny Nauki Medyczne przechodzi w tryb pracy hybrydowej.
Prosimy o kontakt telefoniczny oraz drogą mailową na imienne, służbowe adresy pracowników.
Korespondencję w formie papierowej należy składać w Kancelarii Ogólnej.
Kontakt osobisty (tylko w sprawach pilnych) możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Biura.
Centrum Zarządzania Projektami przeszło w tryb pracy hybrydowej.
Zachęcamy do przesyłania dokumentacji w formie elektronicznej. W razie konieczności dostarczenia dokumentów do biura, prosimy o złożenie ich w Kancelarii Ogólnej lub w budynku Rektoratu, do specjalnie przygotowanej skrzynki. Pracownicy pełniący dyżur odbiorą je i przekażą odpowiednim adresatom.
Dyżury odbywają się codziennie. Jednocześnie wszyscy pracownicy pozostają dostępni do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów i e-mailami.
Dział Aparatury Naukowej przechodzi w tryb pracy hybrydowej
Prosimy o kontakt telefoniczny oraz drogą mailową na służbowe adresy pracowników.
Korespondencję w formie papierowej należy składać w Kancelarii Ogólnej.
Katedra i Zakład Fizjologii
od 26.10.2020r. do 08.11.2020r. Katedra i Zakład Fizjologii przechodzi na tryb pracy zdalnej.
Kontakt do jednostki/Sekretariatu: aneta.jajko@umed.wroc.pl
tel: 71 784-00-91
Wydawnictwo Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przeszło w tryb pracy hybrydowej
Dyżury odbywają się codziennie. Wszyscy pracownicy pozostają dostępni do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów i e-mailami. Kontakt osobisty jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu.
Korespondencję w formie papierowej należy składać w Kancelarii Ogólnej. Pracownik pełniący dyżur odbierze je i przekaże odpowiednim adresatom.
Dział Nadzoru Właścicielskiego i Założycielskiego od 2.11 do 12.11.2020 r. będzie pełnił całodniowe, jednoosobowe dyżury w pon, śr i pt.
Wt i czw są dniami pracy zdalnej wszystkich pracowników Działu.
Dział Organizacji Dydaktyki pracuje w trybie pracy hybrydowej.
Prosimy o kontakt telefoniczny oraz drogą mailową na imienne, służbowe adresy poszczególnych pracowników.
Korespondencję w formie papierowej prosimy przekazywać za pośrednictwem Kancelarii Ogólnej.
Kontakt osobisty (tylko w sprawach pilnych) możliwy tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z odpowiednim pracownikiem Działu.
Biuro Szkoły Doktorskiej pracuje w trybie hybrydowym.
Dyżury odbywają się codziennie.
Prosimy o kontakt telefoniczny oraz drogą mailową na imienne, służbowe adresy pracowników.
Korespondencję w formie papierowej należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w urnie umieszczonej w holu Biura.
Kontakt osobisty (tylko w sprawach pilnych) możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Biura.
Dziekanat Wydziału Lekarsko - Stomatologicznego przechodzi w tryb pracy hybrydowej od poniedziałku 09.11.2020r.
Prosimy o kontakt mailową na imienne adresy pracowników lub telefonicznie na numery widoczne na stronie.
Kontakt osobisty możliwy jest po wcześniejszym mailowym uzgodnieniu z pracownikiem Dziekanatu.
Dokumenty w formie papierowej (wnioski, podania w sprawach studenckich etc.) należy wrzucać do urn umieszczonych przy drzwiach Dziekanatów: pok. 28, dla studentów ED pok. 9.