Dział Nadzoru Inwestycji i Remontów - kompetencje

Do podstawowych zadań Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów należy utrzymanie w pełnej sprawności użytkowej obiektów i majątku trwałego Uczelni oraz planowanie i prowadzenie gospodarki remontowej.

 

Do podstawowych zadań Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów należy:


  1. przeprowadzanie analiz w zakresie potrzeb remontowych i inwestycyjnych oraz proponowanie optymalnych rozwiązań technicznych w tym zakresie,
  2. dokonywanie corocznych przeglądów stanu technicznego obiektów Uczelni,
  3. opracowywanie planu rzeczowo-finansowego w zakresie gospodarki remontowej na podstawie przeprowadzonych przeglądów i przedkładanie propozycji Senackiej Komisji Remontów Kapitalnych i Inwestycji,
  4. zlecanie wykonania dokumentacji technicznej, przygotowywanie umów oraz bieżąca współpraca z jednostkami projektowymi w zakresie kontroli zgodności opracowania ze zleceniem,
  5. sporządzanie szczegółowych protokołów typowania w przypadkach, kiedy dokumentacja techniczna nie jest wymagana,
  6. załatwianie wszystkich spraw dotyczących przygotowania obiektów do remontu (zabezpieczenie dokumentacji technicznej, uzyskanie stosownych pozwoleń itp.),
  7. pomoc merytoryczna w przygotowaniu specyfikacji przetargowej i udział w przetargach na roboty remontowo-budowlane,
  8. zlecanie wykonania robót budowlano-remontowych odpowiednim jednostkom, przygotowywanie danych kalkulacyjnych (kosztorysów ofertowych) i protokolarne przekazywanie obiektów do remontu,
  9. nadzorowanie przebiegu realizacji remontów w zakresie zgodności z dokumentacją techniczną, prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych oraz dokonywanie odbiorów obiektów po remoncie i przekazywanie użytkownikom,
  10. dokonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz nadzór nad usuwaniem usterek zgłaszanych przez użytkowników,
  11. przygotowywanie i rejestracja umów dotyczących gospodarki remontowej,
  12. prowadzenie całości spraw dotyczących rozliczeń finansowych i materiałowych zlecanych robót remontowych oraz prowadzenie pełnej dokumentacji i odnośnej ewidencji w tym zakresie,
  13. sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie gospodarki remontowej.