Testujemy e-potrzeby

Platforma informatyczna e-potrzeby – to narzędzie służące do zgłaszania zleceń, uszkodzeń i problemów do rozwiązania przez administrację z pełnym wglądem w historię oraz postępy realizacji etapów zlecenia.

Przygotowane przez zespół kierowany przez z-cę kanclerza ds. informatyzacji Kamila Jakubowicza rozwiązanie znaleźć można pod adresem:

Obecnie platforma jest w wersji rozwojowej i liczymy na Państwa dobre rady i sugestie, które można zgłaszać w obszarze HELP-DESK E-POTRZEBY - będziemy się starali dostosować narzędzie do Państwa oczekiwań. Chciałbym podkreślić, że jest to rozwiązanie bezkosztowe, które może mieć pewne ograniczenia.

Zachęcamy do logowania (logowanie odbywa się identycznie jak do poczty) i zapoznania się z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI, gdzie znajdą Państwo wszystkie potrzebne informacje w opisowej instrukcji oraz w filmach instruktażowych.