Dział Zarządzania Majątkiem uruchomił stronę z ofertami zbędnych środków rzeczowych z różnych jednostek naszej uczelni. Dzięki temu połączeni zostaną pracownicy poszukujący sprzętów i próbujący się zbędnych sprzętów pozbyć.
Strona https://www.formularze.umed.wroc.pl/srodki-rzeczowe/# dedykowana jest dla wszystkich jednostek uczelnianych, które zarówno:
- poszukują np. mebli, urządzeń;
- posiadają zbędne środki rzeczowe, których stan, zgodnie z orzeczeniem technicznym, nie kwalifikuje ich do likwidacji, a może posłużyć innym jednostkom.
Oferty od dnia zamieszczenia na stronie będą widoczne przez 2 m-ce: przez pierwsze 3 tygodnie, środki rzeczowe będzie można jedynie przekazać między jednostkami Uczelni, zgodnie z instrukcją w zakładce "Zmiana miejsca użytkowania".
Po upływie 3 tygodni od zamieszczenia oferty, pojawi się dodatkowo cena, za którą będzie można kupić konkretny środek rzeczowy.
W przypadku środków rzeczowych, których wartość nie przekracza 1200 zł, sprzedaż będzie odbywała się mailowo, poprzez przesłanie informacji o chęci zakupu na adres: im@umed.wroc.pl. Na stronie pojawi się wówczas informacja o rezerwacji. Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 3 dni. Po potwierdzeniu wpłaty, przedmiot wraz z dokumentem potwierdzającym zakup (faktura/paragon) zostanie wydany kupującemu w uzgodnionym terminie.
Sprzedaż środków rzeczowych, których wartość przekracza 1200 zł, dostępna jest w zakładce "Sprzedaż". Zakładka ta przekierowuje do strony Biuletynu Informacji Publicznej UMW, na której znajdują się aktualne ogłoszenia o przetargu.